زینت جهانشاه را می‌توان از اولین طراحان لباسی دانست که تحت تعالیم «پیر بالمین» هنر خیاطی و بوتیک‌داری را آموخت و توانست در ایران یکی از اولین مغازه‌هایی را افتتاح کند که آثار به نمایش درآمده در آن تماماً ایرانی بود.

زینت جهانشاه، در سال ۱۳۲۱ و پس از گذراندن دوره‌های طراحی، خیاطی و دوخت و بوتیک‌داری، به ایران بازگشت و در سایه‌ی تلاش‌های او بود که صنعت مُد در کشورمان از مدل سنتی خود خارج شد.

امروزه اما، خبرهای خوش‌تری از گوشه‌و‌کنار این شهر به گوش می‌رسد. طراحانی که با خلاقیت خود جلوه‌ای زیباتر به زندگی شهری می‌دهند هرروز روش‌های مختلف و نوینی برای عرضه‌ی محصولات خود و ارتباط با مخاطب پیدا می‌کنند. این امر حاصل تلاش تمام افرادی است که مانند زینت جهانشاه گامی مطمئن و بلندپروازانه در راستای اهداف خود برداشته‌اند.

در طی سال‌های گذشته، بسیاری از این طراحان به‌صورت جداگانه در فضاهای شخصی و یا به‌صورت گروهی در گالری‌هایی حضور داشته‌اند، که ممکن بود این قبیل فعالیت‌ها به‌دلیل عدم آگاهی عمومی برای بسیاری از مخاطبان ناشناخته باقی بماند. بنابراین مقرر شد پارک سنتر، به‌عنوان یک مرکز خرید، راه حلی برای این چالش باشد.

پارک سنتر خود را محل تلاقی مُد، هنر و مراکز تجاری می‌داند، آنجا که طراحان ایرانی، جایگاه واقعی خود را پیدا می‌کنند و هنرشان در معرض دید مخاطب وسیع‌تری قرار می‌گیرد.

این مجتمع تجاری باور دارد که طراحی لباس هنری است که به‌طور روزمره همراه انسان زندگی می‌کند و می‌تواند نوعی بیان افکار و اعتقادات هر فرد باشد.

تا پیش از این و در سال‌های اخیر، برندها و گالری‌های لباس در ایران عموماً در مکان‌های غیرتجاری حضور داشته‌اند مانند فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی. پس به جرئت می‌توان گفت، با بازگشایی پارک سنتر، اولین بار است که بسیاری از این برندها جای خود را در صنعت خرده‌فروشی باز می‌کنند. این مرکز خرید، که محل قرارگیری دائمی این افراد است، اولین قدم برای رشد زنجیره‌ای برندهای طراحی لباس و گالری‌ها به‌حساب می‌آید، که این امر نقطه‌ی تمایز اصلی پارک سنتر است. مجتمعی که تمام واحدهای تجاری خود را در اختیار طراحان و برندهای ایرانی قرار داده و مسئولیت اجتماعی‌اش را بر مبنای حمایت از صنعت و هنر استوار کرده است.