








فعالیت هفت از سال 1384 به صورت حرفهای آغاز شد. تخصص هفت طراحی، تولید و عرضه مطلوب لباسهای مردانه و زنانه است که بر اساس نوع کاربرد از طیف گستردهای برخودارند. تیمهای تخصصی هفت با شناسایی کامل سلیقه و تقاضای آقایان و بانوان ایرانی با تضمین بهترین کیفیت و در مقابل مناسب ترین قیمت در رقابت با کالاهای مشابه خارجی مبدأ بازار پوشاک ایران را تا توسعهی برند در دیگر کشورها و تبدیل شدن به یکی از افتخارات کشور عزیزمان ایران در منطقه با قدرت می پیماید. خانواده هفت همواره می کوشد با انجام فعالیت های تحقیق بازار و مطالعات تخصصی و با درکی عمیق نسبت به خلاء موجود در حوزه تولید لباس های ترند روز در ایران و در میان همهمه برندهای قدیمی و نوظهور، وجه تمایز خود را در ارائه طراحی های خاص و خدمات ویژه و جذاب برای جلب رضایت همیشگی مشتریان حفظ کند.
استراتژی هفت علاوه بر مدیریت کیفیت کالا و تضمین ارزش خرید، خدماتی نظیر مشاوره ی استایلینگ، طراحی و چیدمان فروشگاه با نگاهی مشتری مدارانه و نه صرفاً فروش محور، خدمات پس از فروش و فروش آنلاین برای دسترسی بهتر نیز به مشتریان خود ارائه می کند؛ به گونه ای که مشتری را در کانون تمام تصمیم گیری های خود قرار می دهد. برای ما سلامت و امنیت شغلی تمام کارمندان و فراغ خاطر مشتریان فارغ از هرگونه رنگ و نژاد، در صدر ارزش هایمان قرار دارد.
احترام به حقوق و ارزش ها، آمال و آرزوهای انسانی، جلب رضایت مشتری و بهبود پیوسته آن، کیفیت، نوآوری و حفاظت از محیط زیست در اولویت امور قرار دارد تا شرکت را در مسیری که حامی یکایک کارمندان خود و آحاد یک جامعه باشد، حرکت دهد. هدف خانواده هفت به عنوان یک تولید کننده و عرضه کننده در صنعت مد و پوشاک، ایجاد ارتباط موثر و ماندگار و خلق ارزش برای مشتریان است.
امروز نیز همچنان قلب تجارت حرفه ای در مجموعه هفت به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان و خرده فروشان صنعت مد در ایران به تپش خود ادامه می دهد و این شرکت در نظر دارد تا با برنامه ریزی دقیق و جذب متخصصین بیشتر ضمن حفظ روند فعلی در آینده ای نزدیک موجب افتخار ایران در خارج از مرزهای کشور باشد.